HAHA, eller hur!!

Tror ni jag har städat badrummet idag? Åhneeej! Dum som jag var så gick jag och vilade i sängen till tio över tio och jag kan ju bara säga att jag var mer död än levande då jag klev upp! Så jag har endast surrat i telefon och tagit mig en dusch. Nu står Patrik och steker en varsin burgare åt oss, smaskens! ;)

Imorgon mina vänner. Då lovar jag att jag ska städa badrummet! Ska minsann göra det direkt jag kommit hem från dagis så att det verkligen blir gjort! Så allt som har med städning att göra ska vara klart till klockan tio imorgon. Det är då min plan! :) Sen skulle kanske nathalie komma förbi och hälsa på och då blir det ännu mer press på mig att verkligen ta tag i toaletten. Så det är jättebra om du kommer Nathalie! :P

Nej ni. Nu ska jag dra på mig nå kläder, äta min burgare och sen vika tvätt innan jag ska hämta hem plutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0