Ännu en natt..

Godmorgon. Gårdagen spenderades enbart hemma. Diskade och donade på. Sen for jag och Patrik till stan och hämtade hem lite lunch och sen tog jag och Ebba oss en promenad till dagis! :) Möttes av en glad Emil med ett jack på näsan. Han hade tydligen ramlat in i staketet när dom var ute och lekte. Men men, shit happens!

Vi knallade hem och busade lite, sen skjutsade jag allihopa till farmor Anki innan jag for till jobbet. På jobbet gick det relativt dåligt igår också. Lite bättre men ändå inte bra! Nåväl, sånt som händer :) Får satsa på ikväll istället ;)

Imorse klev vi upo tjugo i sju, lovely!! ;) Nu är plutt på dagis och jag sitter här och nöter. Ska ta mig lite frukost och känna lugnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0