What to do?!

Godmorgon.

Gårdagen spenderades bara hemma. Diskade, donade och hade allmänt tråkigt. Hämtade plutten på dagis halv två och då var det bara att skynda sig hem så jag han slänga mig i duschen och äta innan jobbet kallade. På jobbet gick det bra, jag ska inte klaga.

Idag är jag tröttare än tröttast! Emil vaknade vid tre inatt så jag lyfte över honom till våran säng (har inget minne utav det alls!) där han har legat och halvsovit till och från. Tror inte han har skrapat ihop många timmars sömn inatt :/ Kommer han då att orka med dagis? Det återstår att se! Igår hade han bara sovit 35 minuter på dagis, inte bra! Patrik sa att han var svintrött redan klockan fyra så han hade varit jättegnällig hela eftermiddagen/kvällen. Det är skitjobbigt! Han hade lyckats hålla han vaken till närmare sju men då hade Emil varit grymt övertrött och det kan också ha bidragit till denna natts konstiga sovproblem? Usch och blä vad jag hatar det! Att det ska vara så jävla svårt att bara sova?

Nåväl.. Slutklagat för mig idag! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

I förrgår var Vincent så där trött så han fick gå och sova redan 17.30. Han sov som en stock hela natten och vaknade inte förens jag väckte honom vid 08 (fast han hade börjat vaknat till liv lite då, låg och jollrade och så, men det kan han göra i timmar på morgonen). Jag har märkt på rätt många att om de lägger barnen tidigare sover de även längre på morgonen, har ni testat det med Emil, han som alltid vill upp före fan? :)

2009-11-04 @ 07:18:09
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det är mycket möjligt. Hade Vincent vaknat vid fem hade han nog behövt tre om dagen, haha. ;)

2009-11-04 @ 08:22:38
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Meja sover längre och bättre om hon somnar tidigt än om hon somnar sent. Är nog så att dom hinner bli övertrötta och då blir allt fel. Igår somnade hon 18 och sov till 6.30 när hon väcktes av daniels klocka.

2009-11-04 @ 09:14:54
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0