Vilket fynd!

Hej.

Kom mig precis hem från Ica Maxi där jag handlade lite nödvändigheter plus en mobiltelefon till mig. Givetvis är det inge kanontelefon men med tanke på att jag och Patrik delar på mitt nummer för tillfället (bådas telefoner gick sönder i princip samtidigt) så har nu båda en varsin telefon. Jag betalade hela 199 kronor för den, vilket kap! ;)

Ska snart börja diska, måste bara kolla nätet först :) Sen ska jag även plocka undan alla leksaker som ligger överallt, alltid denna röra ;) Men tur att det alltid går så fort att bara slänga ner allt i lådorna. Jag älskar lådor, haha! :)

Det blir nog en lugn hemmadag idag känns det som. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0