Vilken lyx! :)

Idag fick jag mig en riktigt skön sovmorgon! :) Tanken var att Patrik skulle upp med Emil idag men vi dealade lite så jag gick upp. Han Emil vaknade nån gång inatt/imorse så jag lyfte över honom med förhoppningar om att han skulle somna om. Visst somnade han om alltid, för vi klev minsann upp nu klockan åtta! Yey :) Snacka om att ha fått sova?! ;) Helt underbart.

Idag är det jobb på schemat. Får se hur länge jag blir där idag, om jag ens åker?! Jag vill hemskt gärna åka och jobba eftersom Söndagar ger mest pengar! Men just nu känner jag mig bara hostig och jävlig. Vi får se sen!

Blev att åka till stugan igår. Vi var där och busade på utomhus. Gungade, grillade korv och lekte med hundarna! :) Åt en tidig middag där och sen for vi hem. Hemma var vi till kvart i fem. Då blev det en massa massa bus här hemma innan Emil fick gå och lägga sig redan 18.15! Men nog fan somnade han iallafall. Kanske därför han sov så länge idag? Vem vet?! :) Det blev att se film igårkväll i Rutvik.. Twilight. Alla pratar så mycket om den filmen och jag som aldrig ens hade sett den, men nu har jag det och den var ruskigt bra!! :) Tvåan går just nu på bio så får se om man går och ser den? :)

Nu kom Emil hit och tyckte jag var supertråkig så ska vara lite social nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har köpt hus här i Boden, Trångfors=)Det känns helt underbarT!

2009-11-22 @ 22:45:45
Postat av: Lisa

Hmm? Kom det med, det jag skrev?

2009-11-22 @ 22:46:49
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0