Torsdag kväll..

Gokväll.

Denna dag har gått riktigt jävla fort. Men tyvärr så gör dom flesta dagar det då jag är ledig av någon konstig anledning? :/ Nåväl.. Emil började morgonen klockan sex, tidigaste dagen denna vecka. Men men, det var bara att gå upp och se glad ut!

Halv nio befann vi oss på dagis där jag lämnade plutt och for sedan hem. Min tanke var ju såklart att städa badrummet idag men så kom jag ju på att dom skulle stänga av vattnet hela dagen lång. Första tanken var ju att det ändå skulle funka, precis som det gjorde sist. Tror ni det gjorde det? Neeeej. Och dum som jag var så hade jag inte "sparat" nå vatten så dricka kunde vi minsann inte! Nåväl, tur att jag flydde fältet fort ;)

For till Rutvik till en tjej som heter Ida, Maries nya mamma! Haha ;) Det var en massa mammor och deras barn som surrade, åt lunch och fikade. Rätt trevligt faktiskt! :) Strax innan ett begav jag mig hemåt där jag drog med mig Patrik och Ebba till dagis för att hämta hem Emil..

Väl hemma blev det lugna puckar för en stund. Strax efter fyra gav jag Emil middag och efter det for vi allihopa till Gammelstads pizzeria där jag och Patrik åt. Emil fick smaka, annars hade han blivit arg! ;) Väl hemma igen så blev det en massa bus för att sedan slänga Emil i säng redan halv sju, han var supertrött! Själv så diskade jag och donade och for sedan till Anne för att hänga med henne. Kom mig hem halv elva, drog ut Ebba och nu sitter jag här..

Får se vad morgondagen bjuder på. Kanske Leos på förmiddagen? Vem vet?! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Nääää. Ida är ju en av mina gamla mammor. Åh Lisa, när ska du lära dig. ;) Idag ska jag däremot dejta en av mina nya mammor. Jag har så många mammor så jag kan knappt hålla koll på dem själv. :D

2009-11-20 @ 08:10:05
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0