Ingen vila..

Som jag skrev tidigare blev det en minst sagt tidig morgon för mig och Emil. Lyckligtvis har det gått bra iallafall :) Självklart somnade jag i soffan men Emil har varit snäll och go iallafall :) Vaknade till några gånger och kollade vad plutt gjorde och inga dumheter var det illafall ;)

Strax efter nio drog vi på oss kläderna och for och handlade på Maxi. Första gången Emil fick sitta i en kundvagn som har en bil där fram som han kan köra. Superjävlanöjd kille! ;) Vi kom oss hem med blöjor, en födelsedagspresent till Loke, lite nödvändigheter och så fick Emil två båtar som han kan ha när han badar. 10 kronor styck i fyndlådan. Inte illa! ;) Väl hemma tog vi ut Ebba så hon fick rastas en snabbis och sen gick vi in och gjorde lunch. Idag fick det bli tomtegröt till lunch. Första gången Emil åt det och det gick väl sådär :/ Men vi får ge det fler försök :)

La Emil redan 11.20 och då passade jag på att diska och plocka undan här hemma. Och nu sitter jag här! Tanken var ju att vila då Emil vilar men jag orkar inte, haha! Kändes plötsligt så himla onödigt så det får vara.. När Emil vaknat till liv tänkte vi nog åka ut till stugan till farmor Anki och Björn. Grilla lite korv och mysa på! :) Då blir Ebba nöjd som får springa fritt i skogen :)

Nej ni. Ska avnjuta min cola nu och min goda chokladbit som jag handlade på Maxi! :) Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0