Fredagsmys! ;)

Då var det Fredag idag då.

Morgonen började klockan sju, helt ok. Tog oss en kort prommis med Ebba vid halv tio och sen har vi bara varit inne. Till lunch fick det bli fiskbullar och potatis, väldigt uppskattat! ;) Emil ligger för tillfället och sover.. Jag har varit förbi Anne en snabbis och nu är jag hemma, har precis kommit mig ut från duschen!

Då Emil vaknar till liv så beger vi oss av till Anne och Kevin (Joni räknas inte för han är ändå inte hemma! ;) för då blir det pepparkaksbak för både dom små och stora :) Undra vem som kommer äta mest deg, småttingarna eller vi stora? Hehe ;P

Sen blir det middag hos mamma och pappa. Som jag skrev tidigare så skulle jag minsann bjuda in oss själva, men det han jag inte. Jag han bara ringa dit och fråga vad dom skulle äta till middag idag och som svar tillbaka fick jag: Vad vill ni ha? HAHA! ;D Perfekt.

Måste även gratulera världens goaste Loke som fyller 3 år idag! :) Hoppas du får många fina presenter! Och imorgon kommer vi på kalas ;)

Nu ska jag ta mig en smörgås, kom på att jag faktiskt inte ens har ätit frukost idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0