Fredag idag.

Hejhopp.

Emil har varit lite bökig nu inatt. Han vaknade till och från mellan halv tolv och tolv. Då jag gick och la mig klockan tolv så fick han komma över till våran säng så vi slapp springa som virriga hönor fram och tillbaka hela natten. Dessvärre låg han klarvaken och ojade sig, så när klockan var halv två så gick Patrik upp och gjorde välling åt honom. Han somnade om där vid två snåret och upp skulle han klockan sju! Tack och lov för att det var Patriks dag idag, hehe ;) Själv så låg jag och drog mig till klockan nio. Underbart! :)

När klockan var tio så var jag och Emil utanför Leos lekland. Gick in och mötte upp Marie&Vincent, Thess och Linnea&Tim. Visst var det så dom hette Marie? :) Barnen fick leka och härja och vi vuxna gjorde detsamma. Haha! :) Rutschkanor (??) är väldigt roliga :) Vi åt en god hamburgetallrik där till lunch (barnen fick äta hemlagad mat som vi hade med oss, hehe!) och efter det så drog vi oss hemåt. Hemma var vi klockan tolv och Emil gick raka vägen till sängen. Bra att han vet vart han ska! :)

Än så länge sover plutt. Själv har jag enbart slappat och tagit det lugnt. Nyss skrubbade jag badkaret så Emil kan få sig ett bad sen för det behöver han verkligen! Kan hända att han får sig ett tidigt bad idag eftersom vi ska till hans mormor och morfar på middag, så vi kanske kommer hem lite för sent för att hinna med att bada? Det löööööser sig. Kvart över två ska jag vara utanför Anne för jag ska skjutsa henne till jobbet. Sen blir det raka vägen hem för att gå ut med hunden.

På tal om mamma och pappa så finns risken att dom flyttar till Stockholm bara inom några månader! :( Pappas jobb läggs ju nu ner (F21) och han kan ha fått jobb söderut och då måste han flytta! Givetvis flyttar ju mamma med då. Fördelen (om man nu vill se det som en fördel. Jag gör då NTE det eftersom jag vill ha dom kvar här!) är att vi då får flytta in i huset deras. Vi hyr det utav dom isåfall. Men det var inte säkert, mest troligt bara. Jag har ju som alltid viljat bo i hus men mycket hellre har jag kvar mamma och pappa i närheten!! Hur kul kommer det bli för Emil att få träffa mormor och morfar såååå jäkla sällan? :( Nåväl.. Vi får se hur det slutar. Förhoppningsvis bor dom kvar!!! (Drömma går ju)

Nu ska jag ta mig en rök. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: FAnny

Bara en tanke.. Du som vill ha nytt jobb - det finns massor av jobb i Sthlm :) Fast jag förstår om du inte vill flytta! Här har man allt ordnat.

Jag har tänkt om jag ska flytta till Sthlm bara för att Bror bor där. Men vi får väl se. Jag ska göra komvux först. :)

2009-11-20 @ 14:41:04
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0