Förvånad? JA!!

Haha. Skrev i förra inlägget om att Emil ibland kan förvåna mig, och visst kan han det! Imorse vaknade guldklimpen halv åtta. Tror ni jag var nå förvånad? O JA! Men det är bara att tacka och ta emot när man får en sån härlig sovmorgon ;)

Lämnade plutt på dagis 08.20 och nu håller dom säkert på med fotograferingen. Spännande att få hem bilderna sen! :) Däremot vet jag inte om jag kommer ta alla bilder, dom är ju så grymt dyra. Men "klass"bilden och något annat kort kommer jag iallafall att ta :) Sen skulle även pappa fota Emil när vi nu kände för det så då dår jag ännu mer fina bilder på plutt :D

Efter dagis for jag och tankade och det var då verkligen dags för jag fyllde tamjefan hela tanken, det fanns endast kvar 3 liter i bilen. Haha! :) Nu är jag hemma och ska alldelens strax ta tag i disken. Sen ska jag åka till Johan, Bella och lilla Emmy och hälsa på för nu har jag äntligen fått det som jag beställde. Igår kom paketet och det var då fan på tiden. 2½ vecka har det tagit! Dålig service.

Ha en bra regnig dag!

Kommentarer
Postat av: Nath

Rööösta Lisa ;)



http://support-sena.samsung.com/BoostYourEgo/sv-se//2120#/start/linear/2120



Skickade du ngt sms till mig från nätet igårkväll? fick ej fram något, men det stod något om LISA, LASA. typ!

2009-11-17 @ 10:44:01
URL: http://INGEN BLOGG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0