En blöt kväll..

Gokväll.

Emil behagade att vakna strax efter två så nog fan sov han länge alltid! Men det var bra, för då var han minsann på bra humör :) Vi for då iväg och gjorde en massa ärenden, sen hem och åt middag, packade Emils saker och promenerade över till mormor och morfar där Emil spenderar sin natt inatt. Skönt med lite sovmorgon för det behövs kan jag lova!!

Efter att vi lämnat Emil så for vi på bolaget och sen skjutsade Patrik mig till Anne där vi hade en överraskningsfest för Suzie som fyllde år i Måndags! :D Hon blev riktigt paff eftersom att hon skulle på bio med Moa. Iallafall vad hon trodde ;) Det vart en riktigt trevlig kväll med en massa alkohol, surr och musik. Jag är då helnöjd och hoppas alla andra är det också?! :) Dom andra for ut på krogen men jag har inte ekonomi för det plus att jag inte alls var särskilt sugen på det heller faktiskt, så jag knatade hemåt.

Nu är jag hemma och sjukt jävla trött. Ska alldeles strax gå och lägga mig! Måste bara nörda färdigt först ;)
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0