You spinn my head right round, right round..

...When you go down, when you going down down! Love that song. Blir på så jäkla bra humör så fort jag hör den! :) (Däremot om jag har stavat rätt, det är en helt annan femma, haha!)

Tröttare än tröttast är jag just nu. Som vanligt så fastnade jag igår kväll igen, denna gång framför tvn. Men jag var bara tvungen att se klart Brothers and sisters, hände en massa spännande saker!! Längtar till nästa Onsdag så jag får se hur allt går ;) Vaknade av att Emil stog och skrek i sin säng nu på morgonen. Är ett väldigt tråkigt uppvaknanade har jag kommit fram till, han låter så ARG. Mycket roligar eom han skulle typ skratta istället :P Dream on..

Idag vet jag inte alls vad som händer. Tänkte följa med Jenny till Djurmagazinet och kolla på utställningskoppel men har ingen bil kom jag just på. Patrik jobbar konstigt idag 10-15 Får ta en annan dag istället, utsällningskopplena finns nog kvar ;) Ikväll har jag tvättstugan. Wihoo så jag läntar, eller så inte. Men jag måste! Vi vill ju inte dra på oss lortiga kläder inte, usch! Sen får jag se om jag far och hälsar på någon, beror på hur länge det tar att tvätta. We will see...

Nuså... ska busa lite med Emil och försöka hålla mig vaken. Sjukligt hur trött jag är, haha! Sen blr det frukost för våran del och sen hoppas jag att Emil vill vila igen för då ska jag vila mig i soffan. Underbart :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tolkar den textremsan som att han blir lite virrig i palten när tjejen suger av honom. Jag förstår att du gillar det Lisa. ;D

2009-05-20 @ 07:37:53
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHA!! Den är bra iallafall ;)

2009-05-20 @ 08:50:11
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Nath

Lever ni? Det var ju fleeera dagar sen sist! ;)

2009-05-20 @ 23:43:17
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0