Soligt värre.

Gårdagen spenderades på stan med Emil och Anne! Tyvärr så var jag tvungen att lämna tillbaka byxorna, men men.. Det är smällar man får ta ibland. Blev iallafall en lunch på Baan Thai och sen lite shopping :) Kom mig hem med 4 linnen, ett par jeans leggins i kort modell och en väska :) Emil fick sig två st t-shirts och en par shorts. Jag var nöjd :) Tyvärr så hittade jag inte det som jag var ute efter, sandaler till plutt. Men får kika i Haparanda när vi ska dit på Måndag. Hoppas jag hittar där :)

Var oss hemma till halv fyra ungefär och Emil vaknade  lagomt tills dess. Blev lite bus här hemma så han fick springa av sig efter att ha suttit i vagnen ca 4 timmar. Efter Emil ätit middag for vi på Willys och handlade hem lite käk. Väl hemma så åt vi och sen slängde jag Emil i badet. Klockan sju gick han och la sig och det var knäpptyst! Skönt :)

Själv så gjorde jag nödvändigheter här hemma såsom att plocka undan alla (lek)saker och diska. Sen tog jag äntligen tag i balkongen! Så nu är den ren och fin. Torkade överallt och ingenstans och sen skurade jag av den. Så idag då Patrik klivit upp (när det nu blir?) så ska jag fixa där ute. Ta fram mitt låtsasgräs och ställa ut utemöblerna som jag köpte för någon dag sen. Der blir nog bra det här. Bra tajming till helgen då det tydligen ska vara kanonväder! :) Kanske avnjuter en cider eller två ikväll på balkongen. Beror på hur vädret kommer se ut ;) Annars så har jag tvättstugan hela dagen, 12-17. Kändes inge kul men jag måste, har så grymt mycket tvätt nu så det väller över tvättkorgen! :( Nåja, det är ju skönt när det är färdigt :)

Nu ska jag borsta tänderna på Emil efter frukosten, sen får vi se om han vill vila en stund. Det hade varit bra för jag vill gärna hoppa in i duschen :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0