Lovely Lördag.

Vilken underbar dag vi fick igår iallafall :) Helnöjd var jag!

Då Emil somnade om strax efter nio så la jag mig i soffan och jag somnade jag också. Vill ni veta hur länge jag sov? Halv tolv! Och då jag vakande så sov Emil fortfarande! Men inte långt därefter vaknade han också, kanske bara tog 5-10 minuter. Då var det bara att äta lunch på en gång och sen tog vi oss allihopa en promenad till storheden. Vi gick till Biltema där det var bilutställning, många finfina bilar. Tänk om man hade haft en sån där pärla? HAHA ;) Gick runt ett varv där, sen gick vi på bolaget och sen hem. Snuskigt varmt var det, Ebba höll på att dö tror jag! Hon flåsade som hon nästan aldrig gjort förr. Ni kan ju gissa om vi hade en trött hund då vi kom hem? :) Skönt.

Emil fick sig lite mellis när vi kom hem och sen slängde jag han i säng. Han somnade fort, skönt! :) Själv satte jag mig, i endast bh och shorts, på balkongen och solade :) Satt där ute mellan 15-16 och det var underbart skönt! :) Kl 16 väckte jag Emil, han fick inte sova för länge.

Till middag blev det pyttipanna med rödbetor för Emil, han tyckte jättemycket om det! :) Jag och Patrik åt strax efter Emil, men vi åt tacos. Supersmarrigt! :) Efter middagen fick Patrik städa undan och jag och Emil gick ut på gården och lekte lite med grannen :) Kom oss in till halv sju, då blev det pyjamas, borsta tänderna, välling och sovdax för plutt. Klockan sju sov han!

Jag gjorde det vanliga. Plockade undan, diskade och allt sånt där som måstes! Sen blev det en cider och cigg på balkongen i kvällssolen medans Patrik satt och spelade gitarr. Skitmysigt!! :) Just innan nio kom Anne förbi med cykeln. Vi drack en cider och satt och surrade, trevligt :) Klockan tio for hon hem och jag gick in. Tror jag kom mig i säng till tolv, fastnade i nå program på tvn :)

Idag fick jag världens lyx sovmorgon! Emil vaknade inte förrän åtta.  Helt jävla underbart!!! :) På tal om Emil så måste jag sluta nu för han är förbannad. Tycker mamma är jättetråkig som sitter här, haha :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0