Hoppas det fortsätter!

Även idag har Emil sovit länge, till kvart i sju! Hoppas det här håller i sig för han har en jäkligt pigg och glad mamma mest hela tiden ;)

Gårdagen var riktigt bra. Tog det lugnt hemma på förmiddagen med en massa bus och lek :) Efter Emil ätit lunch for han och jag på Dollarstore och handlade lite saker, tex två par gardiner. Dessvärre tyckte inte jag dom passade så bra i köket så dom får nog hänga i vardagsrummet :) Ska åka imorgon och köpa ett par andra till köket. He blir nog bra till slut :)

Efter det for vi vidare till mamma där vi mötte upp Patrik och Ebba. Patrik städade och tvättade bilen och under tiden tog jag, Emil och Ebba oss en promenad till storheden. Handlade ett par solbrillor till Emil och lite andra nödvändigheter. Vände även Emils vagn igår så han sitter framåt, snacka road kille :) Kolla när Ebba springer och busar är ju det bästa som finns!! :) Han somnade på vägen hem så han fick sova i vagnen ute hos mamma och jag passade på att fara till bolaget åt bror.

Sen gick vi hem och donade på här hemma. Han säkert vara hemma en hel timma, haha! :) Sen packade vi lite saker åt Emil och knallade till mamma och bror. Vi grillade kotletter som var snuskigt goda! till det blev det potatisgrattäng, pepparsås och sallad. Underbart gott! Årets premiär för grillat blev det för våran del :) Vi drack lite vin och cider och satt och surrade tills klockan blev sju, då gick vi hem och Emil somnade på stört. Jag plockade undan här hemma och sen gick jag ner på gården och surrade med allt folk där. Hela gården var typ ute och grillade och drack öl, skit trevligt :) Kom in till tio, tog ut Ebba, åt en kvälls macka och sen blev det sängen. En kanonbra dag!! :)

Idag blir det också en promenad i det kalasbraiga vädret :) Får se vart vi går, kanske runt Kyrkbyn? Patrik är och hjälper sin mamma och co att flytta så vi får roa oss själva. Men det går bra det också :) Ikväll ska jag nog färga håret (vilket jag sagt nu varje dag sen en vecka tillbaka, haha!) och så tänkte jag baka. Plus att jag ska städa badrummet och torka alla skåp. Puh, mycket att göra. Imorgon blir det att damsuga och skura. Får dela upp det så blir det inte så mycket att göra, haha.

Nu ska jag kila vidare och invänta att Emil ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0