Gokväll John Blund.

Så var denna Tisdag över.

Vi lekte här inne efter lunch ett ganska bra tag. Eller.. Emil lekte och jag fixade hans fotobok så nu är den beställd :) Blev en fotobok med hårt omslag och 24 sidor med bilder. Boken fick heta Emils första år! :) Har tjorvat så in i helvete med att göra den där boken eftersom alla bilder jag vill/ville ha med absolut inte fick plats så jag fick ta bort en hel del. Men nu är det gjort iallafall. Jag blev så less så jag skickade in som det var, utan text och sånt där man kan lägga till. Det blev enbart bilder, that´s it! Det är ju dom man vill ha ;) Och en gratis fotobok tackar jag inte nej till. (Fuji bjöd på en eftersom jag brukar framkalla mina kort där, yes! ;)

Halv två drog vi på oss kläderna och gick ner på gården. Emil roade sig med att krypa runt runt i gräset (eller man kan väl säga löven, grymt mycket löv här nu!) och skrattade för fullt. Jag passade på att kasta boll med Ebba så hon fick springa sig trött, det behövde hon! Så där slapp jag en promenad, haha ;) Blev en lite sväng runt på Marieberg efter det och sen mötte vi upp pappa Patrik på parkeringen strax efter två.

Sen dess har vi:
-Busat och goat en massa ;)
-Sovit (Emil)
-Duschat (Jag)
-Patrik gjorde middag medans jag damsög
-Diskat (Jag, vem annars?!;)
-Badat (Emil)
-Klockan sju var det godnatt för Emil.

Strax efter sju kom Anne och plockade upp mig och vi for och solade. Tyckte det kändes konstigt när jag solade, det blev så jävla varmt! Min första tanke var ju att fläkten inte var på, men det var den ju. Var tvungen att fråga Anne om hennes solarie också var stekhett och det var hade det varit. Sen såg vi när vi gick därifrån att dom hade bytt rör. Igår! Haha, aja.. där fick vi våran förklaring, dumma som vi är ;)

Vi for hit sen och så har vi sett på Ugly Betty och Desperata. Alltid lika bra :) Patrik, Emil och Ebba sover nu. Och jag tänket nog göra dom sällskap och hälsa på hos John Blund. Är slut som artist. Hoppas på bra väder imorgon så vi kan vara ute och promenera och leka :)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0