Godmorgon Luleå

Trevligt att besöka Tessan igår kväll. Hon höll på att fixa och dona i nya lägenheten. Kommer bli skitbra det där :) Som jag förutspådde så blev det ingen tidig kväll igår, kom mig i säng strax efter halv tolv. Inte undra på att jag var skit trött imorse!

Emil ville vakna 06.10 idag men det ville inte jag. Tog över han till våran säng och där låg vi till halv sju sen gav jag upp. Han hade inga som helst planer på att somna om. Rackarunge! Jag har surrat en massa i telefonen nu på morgon för att kunna hålla mig vaken, både med Elina och Marie. Tur att det finns kompisar som är uppe samtidigt som mig, haha ;)

Så vad har denna dag att bjuda på? Jaa.. för det första så bjuds det på kasst väder, inte det jag hade hoppats på. Men men.. Sen har jag ingen aning om vad man ska hitta på heller? Jättesugen på att åka till stan en snabbis men vill verkligen inte åka själv. Hur jäkla kul är det då?! :( Nåja, vi får väl se vad som händer. Emil har jag iallafall slängt i säng nu igen och det är väldigt tyst så jag hoppas han sover. Så han är pigg och glad sen :) Patrik är i duschen och Ebba sover. En lugn morgon är det för tillfället, skönt :)

Nu ska jag fixa med en sak, en hemlig sak! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0