Fredag och Lördag.

Hej där.

Gårdagen vart bra! Klockan elva tog vi bussen till stan med Emma. Strosade runt i affärer (självklart hittade jag en massa jag ville ha till mig själv, fast jag har ju inga pengar!) satt ute i solen och åt glass och myste på :) Jättetrevligt var det. Halv tre kom vi oss hem igen och då var det full rulle på Emil, han hade ju fått sitta fast i vagnen i över 3 timmar! Haha. Halv sex for jag och Emil till Barnens hus och kollade in barnvagnar, hittade ingen jag gillade. Inte lika mycket som den jag fastnade för från första början ;) Nåja. Vi for hem och åt middag (jag och Patrik, Emil hade ätit tidigare) och sen blev det nästan natt för Emil på en gång..

Passade på att städa undan lite här hemma och sen cyklade jag till Anne en sväng. Fiifan för min gamla cykel alltså! Svinjobbig. För det första så har den rostat ihop totalt så det går inte att sänka sadeln, så jag fick stå och cykla hela vägen till och från gränderna! (Brorsan som använt cykeln förra sommaren, därför var sadeln alldeles för hög för mig, haha!) Växlarna funkar skitdåligt! Bara vissa man kan lägga i (24 växlar SKA det vara). Och sen så finns det ingen broms på den, ännu bättre va?! Haha. Handbromsarna har slutat fungera. Nåja, tog mig fram iallafall ;) Satt och surrade och drack en cider var och kolla på tv. Halv elva for jag hem och såg klart filmen vi började se, sen blev det natti natt för mig också.

Imorse blev jag jätteshockad då jag vaknade av Emil och insåg att klockan var sju!!! Kan de bli bättre? Haha. Vet inte om vi någonsin sovit till sju? Inte bara sådär rakt av iallafall. Men skönt var det ;) Idag ska vi till Barnenshus igen med mamma/mormor och kolla ännu en gång. Måste berätta en rolig sak.. Både jag och Anne har sutti och surrat om varsin vagn rätt länge nu, att vi hemskt gärna skulle vilja ha dom osv. Igår så frågade Anne hur min (den jag vill ha) såg ut och jag visade för henne på nätet. Då är det samma vagn som vi sitter och pratar om, haha! Rätt komiskt ändå :) Det jag vill få fram är att hon säger att den finns på Barnenshus men jag tror henne inte ;) Så därför ska vi dit idag igen och kolla! :)

Oj vad långt det blev. Emil är lite bitter här brevid mig så vi ska fixa frukost nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0