En dag i solen

Idag har det varit strålande sol, underbart :) Kalla vindar har det varit men i solen har det minsann varit varmt och skönt :) Nathalie, Nova och Emelie for strax före tolv så då fick Emil lunch och halv ett var vi ute i lekparken :) Ebba fick titta på när vi roade oss, som vanligt ;) Tessan och Maja kom förbi, dom hade varit på storheden och shoppat lite. Maja skulle iväg och fixa håret så jag, Tessan, Emil och Ebbs tog oss en promenad i det fina vädret. Efter det blev det fika utanför Tessan, Kaffe, Saft och bullar! :) Emil passade på att vila i vagnen, perfekt ;) Även Fanny och Marja kom och fikade med oss, jätte trevligt :)

Var hemma igen till halv fyra så v blev ute i några timmar iallafall :) Emil fick middag och efter det så har hans farmor varit på besök och roat honom! :) Hon for precis så nu sitter jag själv med världens mest jobbiga unge som enbart skriker! Bläää. Tror han är superduper trött! :( Han ska strax få bada och sen sova, men inte ännu, klockan är väldigt lite fortfarande. Patrik och Ebba for och tvättade bilen.

Ikväll blir det lugnt. Jag känner att jag inte är van att vara ute i solen så länge för jag är sjukligt trött! Ska ta mig en dusch då barnet har lyckats somna (när det nu blir, om han fortsätter krångla även denna kväll) och sejn blir det mest troligt soffläge för hela slanten.

Emil är hysterisk och jag håller på att få psykbryt!

Kommentarer
Postat av: maria

japp, nu är man ett år äldre, eller nått =) tack!!

2009-05-14 @ 22:00:46
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0