Den efterlängtade Lördagen ;)

Gårdagen vart lyckad! :) Vi mös på här hemma med bad, lek och lunch. Sen blev det en promenad med Ebba och då stannade vi på ängen här nedanför och kastade pinnar med henne.Sjukt länge sen sist. Tror ni hon vart nå slut?? Tror minsann att min hund har tappat sin kondition helt och hållet, haha! Nåja, jag fick henne lite trött och det var ju det som var meningen ;)

Efter promenaden gick vi till parkeringen för att möta upp Patrik. Vi var lite tidiga så Emil fick äta mellis (banan) i vagnen och det var hur kul som helst :) Patrik kom efter två så vi brummade iväg på en gång. Tajmade in så att Emil kunde passa på att ta sin vila (andra vilan under dagen) då vi for till Pite. Och tur hade jag för han somnade på två röda :) Annars hade han väl skrikit hela vägen och det vill jag inte :( Väl framme i Pite så vaknade Emil så vi gick in till Elina och Jossan och dom klädde på sig och så gick vi ut sen igen. Emil och Jossan satt i sandlådan och vi satt i gräset och surrade. Var ute en liten stund men sen gick vi in för då var det middags dags. Elina gjorde parisare som vi smaskade i oss :) Lite mer surr för våran del och lite mer bus för barnens del och hipps vipps så var klockan nästan sju! Så det var bara att dra på Emil pyjamasen, ge han välling och sen for vi hem. Som jag ville (och faktiskt hade räknat med) så somnade han i bilen och sov hela resan hem. (han sov för natten helt enkelt) Blev en lugn kväll här hemma med sofflägge och tv tittande.

Idag är det väldigt tråkigt väder men förhoppningsvis spricker det upp mor eftermiddagen såsom det gjort de senaste två dagarna! :) Ikväll ska Emil sova hos mormor och morfar för jag och Patrik (Ebba får också följa ;) ska till Pite till Elina och Lars och grilla och dricka alkoholhaltiga drycker ;) Kommer säkert bli superskoj! 'Även Moa och Tobbe ska med så vi blir några stycken. Mest troligt blir det även att basta och bada badtunna :) Hoppas på en toppenkväll :D

Nu ska jag och Emil äta frukost så vi blir mätta och belåtna! :)
Ha en bra Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0