Underbart!!

Igår kväll så jag gick jag faktiskt och la mig direkt efter jag hade bloggat klart, inte dåligt! ;) Låg i sängen kvart i elva vilket inte är vanligt för mig, men oj så skönt det var :) Tror jag somnade just där vid elva för jag vet att jag somnade rätt fort.

Emil vaknade i vanlig ordning där vid fem så jag lyfte över han till våran säng som jag alltid brukar göra. MEN.. denna gång somnade vi bägge två om så vi har sovit till klockan sju!! Går knappt att beskriva med ord hur jävla skönt det har varit att sova såhär länge ;) Värsta lyxen. Måste passa på att njuta nu för imorgon så är det som vanligt igen, det vet jag.

Idag vette tusan vad som händer och sker. Mest troligt ingenting speciellt. Lugna puckar. Ikväll blir det ju iaf träning, ska bli skönt :) Få röra på fläsket lite, haha.

Nu ska jag kila vidare.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, nej, jag pratade med henne förra veckan, typ i slutet, då sa hon att hon var daålig. Sedan hade hon ringt typ klockan 8 i söndags-morse, har försökt få tag på henne sedan dess :(

2009-03-03 @ 09:49:32
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0