Torsdag

Godmorgon.

Gårdagen var lugn och skön, typ. Jag och Emil var till stan en sväng och träffade en jäkla massa folk som vi lunchade emd på MoP, trevligt :) Handlade ingenting alls igår eftersom planen var Piter idag, (mkt roligare att handla nån annanstans fastän det kanske är samma saker!) men tyvärr så blir det inte så. Vi får ta det en annan gång istället :)

Då vi kom hem från stan så fick vi besök av Emils farmor en liten stund, det tycker han om :) Vid fyra tiden var Emil så sjukt trött men VÄGRADE att sova så vi blev less och kastade in han i bilen med förhoppningar om att han skulle sova en liten stund. Vi behövde handla också så vi gjorde det i samma veva. Blev lite frukost till idag (ska och storhandla idag) och hundmat till Ebbs :) På vägen hem plockade vi med oss MAXmat hem till middag. Usch vad grisig jag är!! Haha. Emil vaknade då vi kom hem, bra tajming :)

Då Emil hade somnat för natten for jag till Anne en sväng och hälsade på, alltid lika trevligt :) Även Sara kom förbi en sväng också! Jag var väl hemma till halv elva så då borsta jag tänderna och gick och la mig. Skönt :)

Idag så vaknade Emil strax efter sex! Jag fick typ sovmorgon ;) Haha. Behövde inte ens lyfta över honom till våran säng där vid fem, SKITSKÖNT :) Emil sitter nu bakom mig och datastolen och sliter i en bok, tänk så lättroade barn kan vara ;) Rätt kul.

Idag kanske jag far till stan en snabbis med Anne. Måste verkligen handla kläder åt Emil, han är i stort behov nu! Isåfall lämnar jag Emil hemma med Pappa så jag for strosa lite själv. Länge sen sist!

Nu ska jag ringa Elina och ta mig min morgon rök :)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Nath

Fler som är uppe före tuppen :P

2009-03-26 @ 07:55:11
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0