Svettigt men underbart ;)

Äntligen blev det att fara och träna :) Så jävla skönt att få svettas, helt jävla underbart! :D Inte för att jag hängde med så bra i alla steg, men några steg satte jag iallafall, haha. Förhoppningsvis så har jag inte så mycket träningsvärk imorgon, och har jag inte det så tänkte jag fara på Bodypump eller Core! Måste testa allt :) Jag längtar redan till nästa gång. Nu jävlar ska jag ligga i inför sommaren! ;)

Annars så har det flytit på rätt bra idag, med undantag för mitt pissdåliga humör tidigare! Skönt att komma iväg ikväll och släppa alla tankar som far runt i huvudet som en virvelvind. Emil sussade så sött när jag kom hem nu ikväll, han hade varit snäll med sin pappa. Tur det ;) Han hade somnat redan tjugo i sju, våran lilla sömntuta! ;) Med undantag för morgonen då :/

Nu ska jag ringa upp Jenny som ringde tidigare! :)
Blir nog en tidig kväll ikväll, så jag säger godnatt redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0