Sovmorgon!

Javisst. Idag vaknade Emil klockan sex istället för fem, jag fick sovmorgon ;) Skönt. Han får gärna sova ännu längre, helst till sju men sån tur kommer jag nog aldrig ha? Förutom då Emil är tonåring då :P Men dit är det ju ett tag kvar.

Som det ser ut just nu så syns ingen sol till :( Hoppas den tittar fram under dagen för jag är sugen på en solig dag ;) Isåfall så blir det enpromenad (Det kommer det ju automatiskt bli, men inte lika rolig) i det fiiina vädret :) Det är iallafall inte kallt så det är ju bra.

Nu ska jag sätta mig och kika lite kläder åt Emil så får vi se vad det blir för nå kul :)

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Skönt med "sovmorogon"!:) Meja vaknade nyss!:) hehe

2009-03-15 @ 08:05:30
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0