Sloooow

Känner mig riktigt jäkla slö idag. Ingen bra dag med andra ord!

Emil somnade halv tio och vaknade sen igen klockan elva. Skönt ;P Efter lunchen så blev det en prommis för oss alla. (Och nu är även Patrik inräknad i alla eftersom han är arbetslös) Sen har vi inte gjort nånting alls faktiskt. Bara slöat. Jag skulle verkligen behöva städa toaletten, riktigt ordentligt! Det luktar typ apa där inne, men jag har ingen energi. Vart har min ork och energi tagit vägen?!

Emma mår fortfarande inge bra (hon har nog åkt på en släng av magsjuka!) så hon orkar inte träna ikväll. Men jag åker själv, måste verkligen sätta igång nu, har gått upp ytterligare 2 kilo! Och nu äter jag knappt nå gott alls eller dricker cola :( Fattar inte vad felet är! 5 kilo till och jag väger lika mycket som när Emil föddes. Jag ska fan gräva ner mig under jorden nu och aldrig mer visa mig ute bland folk. Var ju meningen att vi skulle på Bodycombat ikväll men jag vill inte åka på det själv eftersom jag aldrig varit där, så jag har bokat ett pass på Afro istället. Det blir roligt :D Kanske jag orkar städa toaletten efter träningen? Kanske har kvar energi då. Jag hoppas!

Nu ska jag försöka underhålla Emil som är väldigt vrång. Han står och våldslår på gitarren här i datarummet. En riktig ligist är han! :) Hoppas han blir snällare när han blir äldre, haha.

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk på att du får muskler när du tränar och såna väger mer än fett. :)

2009-03-24 @ 07:36:16
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack tack! =))

2009-03-24 @ 08:45:35
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0