Seg till tusen

Sådärja. Då har jag lagt Emil. Han bökar runt i sängen sin och gnäller, men han ska sova. Han är skittrött! Tränar varje dag nu att han ska sova i egen säng (brukar, eller brukade, aldrig göra det dagtid förut) och det har faktiskt gått bra tycker jag! Han har sovit i sin egen säng en gång per dag nu i 3 dagar. Framsteg! :)

Själv funderar jag på om jag kanske ska ta och damtorka lägenheten medans och även diska om jag hinner det. Det behövs! Sen blir det en damsugning nån gång under dagen också för nu ser det ut som fan här! :/

Igår kväll då jag for hem från Jenny så "pratade" jag med Jonna i telefonen. Eller rättare sagt, jag lyssnade på musik. Jonna och Jonas var och såg Metallica konserten i Stockholm så jag fick live-musik hela vägen hem! HAHA ;) Inte dåligt inte.

Nu ska jag kolla om lilleman har somnat, sen sätta igång med nånting vettigt.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, lätt att hon är tjusigast!

Blev det stugan i helgen? Slår en signal imorgon!

2009-03-08 @ 23:08:58
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0