Oooonsdag

Godmorgon Sverige.

Kärringhänget igårkväll blev hos Marie istället. Ursäkta felet i förra inlägget. Ursäkten godtas! Trevligt värre var det. Dom bjöd på kladdkaka, chokladbollar och morötter med dip. Och eftersom jag redan hade syndat under dagen (Jag vet, jäävligt dumt! Åt upp de godisar som var kvar från helg. Jag SKÄMS!) så syndade jag även nu på kvällen. MEN.. jag vräkte inte i mig som jag typ ALLTID gör då det gäller godsaker, tog en av varje :) Förutom morötterna då men dom är ju inte onyttiga. Om man inte tar dip till, men det gjorde jag inte heller till alla ;)

Nåväl.. Dagen idag började faktiskt bra. Emil slog upp ögonen fem över sex och jag kände mig då grymt utvilad och pigg! :) Riktigt skönt. Så sen dess har vi då inte gjort mycket, haha.

Ska ta mig min morgonrök nu och sen leka! ;) Kanske ringer Elina, hon är ju typ alltid vaken, hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0