Måndagen är slut

I sista inlägget jag skrev så mådde jag bajs. Kan säga att det hjälpte otroligt mycket att bara komma ut i friska luften. Yrseln och illamåendet var helt bort då vi kom hem igen :)

Dagen har spenderats hemma. Var duktig, för en gångs skull, och lagade köttfärssås och spaghetti till mig och Emil som vi åt till middag. Dessvärre ratade Emil den och ville minsann INTE äta. Inte med min hjälp iallafall. Han fick i sig 3-5 skedar då jag gav han men sen skulle han äta med händerna. Riktigt jävla grisigt blev det men vad gör man inte för sitt lilla hjärta?! ;)

Min pappa kom hem strax efter sex för att vara med Emil medans jag for och tränade. Första gången pappa är helt själv med Emil OCH måste lägga han, haha. Men det hade gått kanonbra, han sov då så sött då jag kom hem igen :) Idag blev det Afro, som det blir i princip varje Måndag :) Riktigt kul tycker jag, speciellt då jag lärt mig koreografin (??).

Kvällen har gått i lugnets tecken. Var hemma igen strax efter åtta och sen dess har jag slöat. Har iallafall tagit mig en dusch, käkat nån hårdbrödmacka och vikt in sängkläderna i skåpet. Imorgon, om jag orkar dvs, så ska jag vika in all annan ren tvätt. tog emot som fan att göra det nu. Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig på en liten stund. Måste bara borsta tänderna så är jag redo för sängen :) Skööönt.

Imorgon blir det mest troligt staden med Jenny och Elin plus barnen såklart. Blir säkert trevligt, som vanligt :)
Nu ropar sängen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0