Lördag morgon!

Godmorgon! :) Idag är jag på lite bättre humör än jag var igår, haha. Emil krånglade lite igårkväll men inte alls så farligt. Däremot tyckte jag att det var extremt jobbigt eftersom jag trodde det skulle bli som kvällen innan, men det vart det inte :) Han har ju perfekt tajming så han vaknar ju självklart då jag precis gått och lagt mig! Fick gorma med honom en timma kanske, men sen var det tyst hela natten! (Tror jag? Har inte hört nå iaf ;) Lyfte över han till våran säng vid fem också gick vi upp stra efter sex nån gång. Fick sova några timmar iallafall. Mer än igår! ;)

Blev aldrig att vi såg nån film igår. Vi skulle väl kanske göra det ikväll? Vi får se.. Kan hända att det blir imorgon också, Söndagar har man ju ändå ingenting att göra på ;P

Ska ta mig min morgonrök och kolla läget vad Emil gör
Ha en bra Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0