Kanske inte skulle ha sagt sådär..

Skrev tidigare att jag knappt hade nån träningsvärk. Jotjena, nu är den här! Haha :) Precis som Jonna sa är det skitjobbigt att sätta sig på toaletten, det värker i benen då. Samma sak när jag går! Nåja, det går väl över så småningom ;)

Idag vette tusan vad som sker. En promenad med Ebba står iallafall på schemat. Nu kan jag gå en längre bit utan att vilja döda hunden eftersom selen jag tog av Suzie fungerade kanonbra! Hon drog fan ingenting, ett mirakel ;) Däremot får vi se om jaaag pallar gå en längre sträcka, det återstår att se, haha! Marie, sugen på en promenad? :P

Idag ska Emil få pannkaka till lunch med lite grädde och sylt :) Tror han kommer gilla det, han har smakat hos mormor tidigare och då tyckte han om det ;) Sparade pannkakssmeten så bara att grädda nya åt honom! Känner mig som världens duktigaste mamma just nu, hahahah. Det är bra för att vara jag! :) Själv så orkar jag nog inte göra nån middag. Går nog till mamma och äter, är lite lat ;)

Nu ska jag kila vidare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst funkar sele bra? Wilda är skitduktig och gå och tidigare har hon varit som en bulldoser, haha :)

2009-03-12 @ 12:54:27
Postat av: maria

vänta bara tills imorgon, då läär det kännas ÄNNU mer ;)

2009-03-12 @ 13:12:38
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0