Goooooodmorgon godmorgon!

Idag klev vi upp halv sju, underbart :) Eller till och med senare än det.. Gjorde välling halv sju och den låg han och avnjöt i våran säng, så strax före sju var vi uppe. Alltså nyss! :)

Idag står absolut ingenting på¨vårat schema. Behöver ju inte städa precis, det gjordes igår. Samma med tvätten, så inga såna sysslor behöver göras. Förutom att vika tvätten då men det kan jag ta närsomhelst :) Hade verkligen velat ha fint väder, sådär fint vårväder som vi hade förra veckan. Men tydligen inte.. Är tydligen meningen att vi ska ha skitväder. Blä :( Tänk er strålande sol och nollgradigt, vara ute och mysa och promenera hela dagarna. Det hade varit underbart :) Ebba blir ju tyvärr lidande eftersom jag inte har nån motivation :(

Nåja, inte hänga läpp. Jag kan ju ändå inte göra nånting åt vädret.
Nu ska jag och Emil busa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0