Bra start på veckan!

Nuså. Nu har jag tid att blogga en sväng och sen sovdax, supertrött är jag.

Som jag skrev tidigare var Emil grinig imorse vilket betyder att han är trött. Han somnade nog 5 minuter efter inlägget jag skrev då. Sköönt ;) Själv passade jag på att diska bort all skit och så satte jag mig vid datorn och gjorde en beställning till Emil ;)

Han fick:
-Foppa-tofflor till sommaren i Lime ;)
-Skitsnygg Levis t-shirt
-Plysch dress i svart med nå roligt tryck på bröstet
-2 par tunna tumvantar. (Alldelens för varmt med vintervantarna nu när det är så skönt ute)
-Napp hållare som man fäster på tex jackan. Jätteläcker i svart med vita Jolly-döskallar på! ;)

Elva slog Emil upp sina fina små ögon och då blev det lunch för han. Själv satt jag och funderade på vad fan vi skulle hitta på. Jag ville ju inte sitta hemma hela dagen då det vart sånt bra väder. Med lite funderingar och efter ett telefonsamtal så slängde vi (Jag, Emil och Ebba) in oss i bilen och for till Rutvik :) Det blev en härlig promenad med Marie, Vincent, Linda och såklart Lycka! :) Så himla skönt att se att Ebba fungerar så sjukt bra med Lycka! Riktigt jäkla kul :) Vågar inte släppa henne ute för det är oftast då det blir bråk. Det blir för mycket för Ebba, för mycket energi, så då brister det. Men inne busade dom på, på deras egna lilla sätt. Finhundarna!! ;) Efter promenaden gick vi in och surrade ett tag och barnen fick lite mellis.

Var hemma strax efter tre och då blev det lek och hyss för Emils del ;) Själv så slappade jag :) Blev en enkel middag idag, korv och makaroner. Men det är gott det också! :) Åt tidigare än vi brukar (klockan fem) eftersom jag skulle och träna sen. Vill inte vara nyäten då jag tränar, då blir det jobbigt..

Träningen då? Jag och Emma for ju som sagt på afro dans. Det var fan kul alltså! :) Roliga rörelser och svettig blev man. Konditionsträning var det. Det kommer vi åka på flera gånger, LÄTT ;) Det var koreograferat (??) så det var superkul att sätta ihop alla rörelser sen. Hängde med bra tycker jag! :)

Var hemma vid halv nio och sen dess har jag duschat, plockat undan alla leksaker (Min karl vet inte vad plocka undan är för nå!! ;) och ätit nån knäckebrödsmacka. Nu tänkte jag borsta tänderna och sen slänga mig i säng. Blir en tidig morgon med Emil imorgon så bäst att vara utvilad :)

Skååål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0