Blir gråhårig!!

Hur f*n får man en Emil att sova på morgonen? Jag blir galen på dom här tidiga mornarna. Idag vaknade han 04:43 och totalvägrade att somna om! Skit kul, eller så inte.. Som tur var så var jag ganska pigg eftersom jag somnade tidigt igår, innan elva nån gång.

Nog tjatat om detta. Igår for jag och Emma på Core och det var bra, tror jag? Känner inte av nån träningsvärk (än så länge) eller nå i magen idag. Skitskumt. Däremot så tror jag att jag tränar helt fel. Eller jag måste göra det helt enkelt, annars borde jag känna nånting. Inte ens igår direkt efter träningen kändes det som att jag hade tränat. Konstigt.

Kvällen spenderades i soffan, riktigt skönt. Såg Criminal Minds, mitt favoritprogram ;)

Idag var planen att promenera till Storheden men som vädret är nu vet jag inte om jag är så sugen. Blåsigt och jävligt. Vi får se hur det ser ut lite senare. Annars kanske jag går dit iallafall med Ebba och Emil så får Patrik komma efter med bilen :) Det löööööser sig.

Får se om det blir fest ikväll eller inte. Jag vill, men ändå inte. Det spelar egentligen inten roll.
Goddag

Kommentarer
Postat av: Nath

Har du prövat lägga Emil lite senare? Kanske värt att få sova på morgonen :P

2009-03-20 @ 09:46:09
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0