Barnet sover fortfarande!

Emil somnade sittandes vid mina ben när jag stog och diskade, haha :) Klockan var då tolv. Och han sover ännu! Måste ju nästan vara någe fel på pojken, såhär längre brukar han aldrig någonsin sova. Men rätt skönt är det :) Jag som tänkte att han bara skulle sova en timma som vanligt, för då tänkte vi ta pulkan och gå till pappas jobb men det går ju inte nu! För det första så sover Emil, och för det andra så slutar Patrik om 10 minuter. Lycka till att hinna dit, är ju helt omöjligt :P

Nåväl.. Måste iallafall ut med hunden så jag får väl vänta snällt på att Emil den tokige ska vakna så vi kan gå ut. Vill att Emil ska följa med (vill att Patrik också ska följa med ut men det kommer han INTE göra, garanterat!) ut eftersom det är så himla underbart väder. Kanoners! :)

Idag kom de 2 tröjorna som jag beställde åt Emil. Dom var jättefina tycker jag, MEN.. Emil-tröjan hade fel storlek 18-24 månader! Så det lär ju ta ett tag innan den kommer till användning, superstor var den! :( Men så har vi ju den röda med en döskalle på också, den var från 12-18 månader så den kan han nog ha till sommaren, det blir nog bra! :) Men så tråkigt när ena tröjan kom i fel storlek, kan bara säga en sak till babykungen just nu, klantarslen!

 

Ska ringa Patrik och hoppas han vill följa med ut.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0