Alla sover.

Förutom jag. Ebba sover, som vanligt ;) Emil blev jättetrött igen, men vägrade somna i egen säng! Typiskt då det gått så bra de senaste dagarna. Nåväl, han fick somna i våran säng (gör inte mig så mkt att han sover i våran säng på dagarna) och han slocknade på tre röda! Själv så ville jag inte somna om så jag passar på att få lite egen tid :) Men bara därför kommer han vakna vilken sekund som helst. Haha.

Patrik lyckades försova sig imorse. Första gången faktiskt! Emil lät halv sex och då låg Patrik kvar i sängen. Väckte han och frågade om inte han skulle ha varit på jobbet för en halvtimma sen. Snacka om att det blev liv i karl fort! Haha :) Nåja, han kom inte sådär supermycket försent. Tur det :) Får se om det blir hans sista jobbdag idag? Hoppas han får fortsätta men man vet aldrig.

Ska slänga mig i soffan medans lilleman sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0