Aktiv dag!

Denna dag har varit kanonbra, har haft nånting att göra hela tiden ;)

Morgonen började som vanligt, bus och lek och frukost grisande för Emils del :) Strax efter nio drog vi på oss kläderna och knallade ut med Ebba en snabb sväng för sen bar det av till staden för att möta upp ligan, haha! :) Det var jag&Emil, Jenny&Loke, Jonna&Ellen, Nathalie&Nova, Emelie och Elin&Felicia. Vi blev en hel del med andra ord ;) Knallade på stan och avnjöt sen en god lunch på M&P. Kycklingsalladen är självklart min stora favorit ;)

Kom oss hem från stan strax efter ett och så vi knallade ut på en längre prommis med Ebba på en gång så hon fick röra på fläsket. Vilket fläsk? Haha. Väl inne så fick Emil lite mellanmål och då dök även Helena upp :) Jättekul att se henne, blir ju tyvärr inte så ofta. Speciellt inte då hon bor i Skellefteå :(  Emil tyckte då om Helena otroligt mycket! Han bara skratta och spela Allan hela tiden :) Just då jag och Emil skulle äta middag så for Helena vidare. Men vi ses ju fler gånger. Den jäkeln sticker ju till Portugal (Visst var det dit Helena?) på Lördag och blir borta i 2 månader!! Vilket lyx :P

Jag och Emil han knappt vara själva en timma så kom morfar hit för han skulle agera barnvakt ännu en kväll så jag kunde åka träna :) Jag och Emma var på Pilates ikväll och det var en stor besvikelse för mig. Var inte alls lika bra som sist! :( Men nu var det en annan instruktör också och andra övningar, tyvärr. Kommer nog inte fortsätta fara på det förrän den andra instruktören är tillbaka. Nåja.. Efter träningen får vi och solade och sen hem. Emil sov när jag kom hem, tur det för annars hade han varit vaken alldelens för länge ;P

Sen dess har jag bara slappat i soffan. Sett på Desperata och bara varit. Skönt. Strax kallar sängen, ska bara diska lite nappflaskor först så det finns någon ren tills imorgon bitti. Kan ju vara en fördel :)

Gokväll.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hello kexet , du är utmanad på min blogg :p

2009-04-01 @ 07:19:31
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0