Nattinatti lilla skatt.

Har egentligen inget speciellt att skriva här. Allt jag kommer med är bara en massa goja, ärligt talat. Skriver vad vi gjort under dagen, vilket inte är särskilt intressant. Hur kan det komma sig att man kan bli så beroende av bloggen fastän ingenting speciellt händer i ens vardag? Konstigt.

Vad vi gjort i eftermiddags har iallafall bestått av följande:

-Emil vaknade fyra och fick middag.
-Vi for och handlade på Willys. (Dessvärre fanns det inge bra kött eller dylikt så ska på Maxi imorgon)
-Hem och åt skräpmat. (Blir alltid att vi äter ute då vi handlat, fråga mig inte varför?)
-Promenad till snickar så Ebbs fick bada.
-Kom hem och fixade Emil och sen hopp i säng strax efter sju.
-Direkt ut på en promenad runt Kyrkbyn med Anne+hundarna. (Ebba fick dock stanna hemma, hon orkar inte den rundan i raskt tempo)
-Kom hem och plockade undan allt skit, diskade, gick på Statoil och köpte cigg, sen en dusch, två hördbrödmackor och en banan till kvällsfika, sett en film och nu sitter jag här.


Är precis på väg till toaletten för att borsta tänderna och sen sova. Slut som artist. Imorgon blir det väl stranden om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: tess

fan ja glömde ringa upp, var o tog ett kvällsdopp när du hade ringt! kom på det nu :P men stranden låter bra imorgon:) om vädret är tillåter... hör av mig efter mötet där:) gonatt=)

2009-06-30 @ 01:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0