Måndag.

Goddag.

Emil somnade om strax efter åtta igår och jag la mig på soffan för att vila. Vila? Jotjena! Kan ju säga att jag somnade ganska så omgående. Dessvärre vaknade jag av panik då Patrik väckte mig halv tolv! Vi skulle ju på stranden! Och det som var mest konstigt var att Emil fortfarande sov. Så Patrik jag gick in och kollade ifall han levde, och det gjorde han ;) Han vaknade precis då. Så han sov i nästan 3½ timma på förmiddagen, har aldrig hänt förut. Men skönt var det då ;)

Slängde i oss lunch på en gång och packade sen alla saker och knallade till stranden där vi mötte upp Anne, Joni och Kevin. Jättemysigt och sandigt var det, haha! Att det kan bli så grisigt med sand, usch! :P Barnen var störtnöjda. Premiären för Emil på beachen.. Han kröp omkring i vattnet och hade jättekul. Låg på magen och plaskade och fick sig några kallsupar ;) Dessvärre glömde jag kameran, ännu en gång! Fy mig. Men det kommer fler tillfällen, tur det :) Vid halv tre tiden packade vi ihop och gick hem. Emil somnade i vagnen så vi satt här ute ett tag i solen och sen tog vi oss en promenad med Ebba till snickar så hon också fick bada. Nöjd hund! ;) Sen hem igen, fixade middag, blev lite bus, bada för Emils del och sen hopp i säng. Själv tog jag mig en promenad runt storheden, tod ca; 45-50 minuter. Skönt :) Sen slappa hemma och sen sova..

Idag var det Patrik som klev upp med buset. Själv gick jag upp kvart över nio, pigg som en lärka! :) Efter lunchen idag så tog jag och Emil bilen till Kyrkbyn där vi fikade på ett café med Fanny, Tessan och Göran. Jättetrevligt!! :) Vi åt glass och drack läsk. (Gjorde ett undantag idag ;) Patrik kom efter ett tag, han tog sig en promenad med Ebba. Vi satt och surrade och for sen hem. Kom hem för en liten stund sen.. Har precis lagt Emil för att vila för han var sjukt trött, han har inte vilat nånting idag. Kan ju säga att han somnade fort :) När han har vaknat så ska vi åka och handla, verkligen på tiden nu. Har inge mat alls hemma! Kanske även passar på att köpa skruv och plugg så vi får upp våra satans rullgardiner nån gång, verkligen på tiden!!

Nu ska jag gå ut på balkongen ett tag och slappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0