Måndag morgon!

Emil har börjat med sina tidiga mornar nu igen :( Jag som var så lycklig av att han kanske hade börjat sova längre nu på heltid. Jotjena! Sådan tur kommer jag nog aldrig få, haha. Själv så är jag dundertrött men det var bara att pallra sig upp. Vad denna dag har att erbjuda har jag ingen som helst aning, men det ser ut att bli soligt iallafall :) Jag hoppas då verkligen på lite värme! :)

Idag är det exakt en vecka kvar tills vi är i Gävle. Eller, nästan en vecka iallafall.. Vi åker på Söndag men kommer fram på kvällen så den dagen räknas inte. Faan så jag längtar! Ska bli superhärligt att komma bort :) Och det är första gången Emil åker bort, iallafall så långt. Ska bli spännande att se hur bilresan går, haha. Kan inte säga annat än att jag gruvar mig :/ Nåja.. Det visar sig. Vi får ta en heldag och stanna för massa lek och dylikt :) Det löööööser sig!

Om man skulle ta och duka fram lite frulle? Jo, det hade varit gott :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska ni köra eran bil ner eller? :)

2009-06-08 @ 17:10:38
URL: http://malindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0