Hurtigt va?

Gokväll.

Blev en prommis med Ebba idag, bara hon och jag :) Vi gick till skogen vid storsand där jag släppte lös henne så hon kunde hoppa och skutta som hon alltid brukar göra. Dessvärre är hon en bitterfitta och väldigt tråkig då hon löper så hon gick i princip 10 meter bakom mig och enbart luktade hela tiden! Nåja. hon hade sin chans, haha ;)

Väl inne så vaknade Emil efter ett tag och då fick han middag, köttfärssås och spaghetti. Under middagen fick vi även besök av Emils farmor och "farfar". Dom ville komma och hälsa på och träffa Emil (Anar att det bara var han som lockade hit dom, haha!) innan vi far på Söndag :) Dom stannade en timma ungefär. Ikväll blev det ett bad för Emils del och sen hopp i säng klockan sju. Middag åt vi då Emil hade gått och lagt sig, blev lite sen middag idag men bättre sent än aldrig :)

Efter middagen blev det en snabbrastning av Ebbs och efter det så fick hon en helrenovering. Hon fick sina klor klippta och sen fick hon sig ett bad. Så nu luktar hon gott och är redo för semestern, haha ;) Jag plockade undan lite här hemma och sen for jag förbi Anne en snabbis. Vi såg på Criminal Minds och så trimmade hon min lugg, det blev bra :) Kom mig hem strax efter tio och då satte jag igång att skrubba alla dörrar och skåpsluckor som vi har. Tog även kryddhyllan för den var grisig. Så nu är allt småtjaffs klart, bara den stoooora städningen kvar, men den tar jag på Lördag. Patrik, Emil och Ebba får gå till mamma och pappa under tiden så jag kan städa i fred :)

Nu ropar sängen, är svin trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0