Hjärnkontoret ur funktion

Goddagens.

Hemkomna för en liten stund sen, kanske för en halvtimma sen? Blev en lunch på stan med Anne och Stina&Tuva. (Givetvis var ju Emil också med ;) Jättetrevligt var det. Gick en snabbis på Stadium sen där Anne köpte skor och sen till Bikbok där Stina shoppade lite :) Jag stog emot mitt shopping"tvång" idag, duktig som jag är! Haha. Väntar till semestern, men bara därför kommer man säkert inte hitta nånting alls :/

Emil har fått mellis och nu ligger han och förhoppningsvis sover. Om inte, så hoppas jag han somnar snart. Han behöver vila lite. Patrik är hos läkaren och kollar öronen, han har haft jätteont i över en vecka nu. Hoppas det går lver snabbt och att det inte är nå speciellt. Antar att han kommer berätta när han kommer hem? Haha :)

Ebba skulle behöva ta sig ut också, hon har bara fått vara ut en gång i morse för att få lätta lite på trycket. Kanske tar ut henne när Patrik kommer hem. Förhoppningsvis så kommer han snart. Huvudvärk till tusen har jag också! Usch och blä :(

Imorgon tar bror studenten, nice! :) Så vi ska till staden och gratulera honom när han kommer ut från skolan. Sen ska han förhoppningsvis få åka lastbil :) På kvällen blir det att grilla hos mamma och pappa, säkert lite alkohol till också. Mums! :P Farfar kommer upp från Gävle för att vara med när Jonas tar studenten så han får vi också träffa snart. Han kommer ikväll men vi kommer träffa han imorgon, han kommer så sent. Det blir kul :) Iofs så skulle vi ändå få träffa han eftersom det är hem till han och farmor som vi ska på våran semester, haha :D

Nejni, Långt och onödigt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack själv måste göras om!

2009-06-12 @ 10:33:39
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0