Goafton.

Klockan är tio och jag är hur trött som helst. Dessvärre så känner jag mig själv väldigt väl så jag kommer ändå inte komma i säng före halv tolv. Aja, är huvudet dumt får kroppen lida!

Har även kommit fram till att jag verkligen verkligen verkligen måste gå ner i vikt nu. Jag mår bara sämre och sämre över hur jag ser ut och jag äter bara mer och mer hela tiden! Vadå tröstäta?! Det måste ske en förändring. Iallafall med mitt cocacola beroende, det är verkligen illa! Även mina tänder börjar ta rejält med stryk pga allt socker :(

Vi åker ju på semester om mindre än två veckor så det känns inte så bra att börja just nu med alla mina planer, väntar nog tills vi kommit hem igen. Men då måste jag ta tag i det här också, där med basta! Hur fasiken ska jag våga visa mig i bikini i sommar? Finns ingen chans att jag gör det. Får gå med täckbyxor och täckjacka på stranden, haha! :P

Nåväl.. nog tjatat om det. Anne har varit förbi en sväng nu ikväll och surrat lite. Alltid trevligt med besök :) Sen har jag sett på Greys och nu sitter jag här. Patrik slutar halv elva så han är snart hemma. Ska väl slänga mig i soffan ett tag till, sen blir det godnatt. Nångång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0