En psykisk störning!

Det är precis vad jag håller på att få tror jag. Ännu en natt uppstigning 03.44 men denna gång gick det iiiinte att ligga still i sängen. Nej nej, har varit skrik kalas från stund ett. Halv sex var jag less och gick upp och gjorde välling med förhoppningar om att han skulle somna om. Ja, jag sitter ju här så ni har säkerligen redan hunnit lista ut att han inte somnade om! :(

Jag är så sjukt trött så det finns inte, men vad ska man göra? Ja, tyvärr så är det bara att gilla läget! Ska iallafall försöka få han till att somna om snart igen för han är ju sjukligt trött, det ser jag ju. Så förhoppningsvis sover han inom en timma och likaså jag. Hur ska jag annars orka med hela dagen? Vill ju inte gå runt och se ut som en zoombie. En dusch ska jag väl åtminstone hinna med tycker jag, fast det tar jag när Patrik klivit upp (eller rättare sagt då jag har slitit upp honom!) för vila ska jag göra då Emil vilar, det behövs! :)

Nog tjatat om detta! Ville bara skriva av mig lite ilska, hah :) Hoppas dagen kommer att bli bra, men det tror jag minsann. Det måste den bli! ;) Ska se vad ligisten gör och ta en morgonrök och sura för mig själv, haha! ;D

Kommentarer
Postat av: Elina

Men Lisa! Nu får du sluta! Slit upp Patrik och lägg dig och vila!!! Varför ska du alltid fixa allting? Hoja..

2009-06-12 @ 08:43:29
URL: http://mammaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0