Dagen D har kommit.

Godmorgon.

Gårdagen vart bra. Blev att luncha i stan med Jenny, Jonna och Ellen, alltid lika trevligt ;) Anne och Kevin kom förbi så jag traskade med dom på HM innan jag och Emil tog bilen hem. (Parkeringstiden hade gått ut) Väl hemma plockade vi upp Patrik och Ebba och for på storheden. Vi var på Onoff och systembolaget, mums :P

Väl hemma gjorde vi inte mkt. Emil åt lite mellis och sen lekte vi bara. Jag for med Anne på storheden (för en gångs skull åkte jag utan barn, det var då fan på tiden!!) vid halv fyra och där hittade jag två tröjor/linnen som jag ska ha idag :)

Kom hem, åt middag, startade maskinerna i tvättstugan och gjorde allt som hör sånt till. Tyvärr. Halv sju var det dags för Emil att hoppa i säng. Han hade enbart sovit tio minuter under hela dagen igår så gissa om han var trött?! Dessvärre visste jag att det skulle bli en tidig morgon idag (Han vakna 06.20) för han sover så dåligt under natten om han sovit dåligt under dagen :(

Nåväl.. Jag och Anne for och solade igår kväll. Rätt så skönt, med undantag att mina fläktar inte fungerade så det blev extremt jävla varmt! Haha. Men jag överlevde ;) Väl hemma blev det lugnt. Vek in tvätten och såg på tv. Hade problem att sova inatt också pga en idiot jävel. Pay back time!!!!

Nu ska jag fixa frukost och sen försöka slänga Emil i säng. Sen är det fullt upp på schemat för dagen, är så himla många måsten. Sen blir det bröllop för hela slanten! Det ska bli kul :)

Ha en bra Sveriges nationaldag!

Kommentarer
Postat av: Moa

De är stängt , jag vet:S så jäkla korkad att jag inte tog de i beräkning.. haha !

2009-06-06 @ 10:05:06
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0