Då var det dags

Sådärja. Då var första dagen avklarad på denna vecka.

Emil skippade förmiddagsvilan så vi brummade iväg vid tio tiden till Jenny, Loke och Dolly på Björx :) Även Emelie och Vilma hängde på och vi tog oss en skön promenad. Promenaden avslutades på pizzerian för lite lunch i magen :) Sen blev det att fara hem igen. Emil slocknade i bilen på väg hem, inte så konstigt eftersom han inte hade vilat på morgonen. Så jag slängde över han i sängen och där låg han tills klockan blev tre. Skönt med lite egen tid ;)

På eftermiddagen har vi busat på och lekt här ute på gården och i lekparken ett tag. Sen blev att gå in för att göra midsdag åt Emil. Idag fick han korv och makaroner som han ääälskar! ;) Blev även ett bad för plutten ikväll så han var en lycklig kille :) Klockan sju var det läggdags och då blev våran middag precis färdig. Idag åt vi kött, potatissallad, sallad och sås. Jättegott!! :) Efter det blev det en sväng för min del till Ica Maxi för att handla batterier och lite annat skrot. Har testat babyvakten nu ikväll som jag köpte på IKEA förra veckan, den funkade kanon! :) Den kommer komma till anvädning extremt mycket i Gävle så det var tur för IKEA att den fungerade bra :P

Annars har det varit en lugn kväll. Har diskat och torkat rent kaklet så nu är det kliniskt rent. Gör lite små städ varje kväll så blir det inte lika mycket på Lördag då jag drar en ordentlig städning innan vi far. Imorgon tänkte jag ta kryddhyllan och skåpsluckorna. Skönt att sprida ut det lite :)

Har precis sett klart finalen av Project Runway. Alla var duktiga men jag hade valt att se en annan vinnare. Men men.. det är ju inte jag som avgör ;) Nu ska jag borsta gaddarna och göra mig redo för sängen. Antar att det blir en tidig morgon imorgon :/


Lite bilder på världens goaste kille ;)


Väntar på bussen på väg till stan


Pruttungen försöker klättra ur vagnen, haha! ;)


Morgonbus! ;) Och det är Emil som kommit på det där själv, inte jag :)


Tokar sig som vanligt ;)


Leker med mammas kamerapåse


Ute på promenad :)

Nu slänger jag in handduken, godnatt.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad stor Emil har blivit! Fan så söt han är=)

Ja det ska bli afro på torsdag oxå=)

2009-06-08 @ 23:38:28
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0