Tack Jenny och Loke..

..för en riktigt bra dag och gott sällskap ;)

Som ni kanske redan listat ut så har vi spenderat våran dag med Jenny och Loke. Kom oss dit strax före elva och då blev de bus för barnen :) Klockan tolv åt vi lunch, vi blev bjudna på pannkaka! Både min och Emils favoriträtt, kunde inte ha blivit bättre ;) Efter lunchen tog vi oss en skön promenad och barnen passade då på att sova. Halv två var vi tillbaka hos Jenny och Loke och barnen vaknade just då. Så vi satt ute i solen och fikade och surrade medans Emil och Loke sprang in och ut hela tiden :) Halv fyra packade vi in oss i bilen för hemfärd. Jättekul idag Jenny, måste göras om :)

Emil fick sig middag strax efter fyra och sen tog vi allihopa en promenad med Ebba. Kastade lite pinnar och busade på :) Sen blev det middag för våran del, Emil fick sig ett välbehövt bad och sen hopp i säng strax efter sju. Han slockna på stört.  Justja, Emil har även lyckats bajsa "i det fria" idag för första gången. På balkongen, haha! :) Han fick springa runt naken och givetvis passade han på att bajsa. Tur att det är lätt att få bort alla små har-lortar :P

Ikväll så tog jag mig en promenad till Anne som friserade min lugg. Sen fortsatte vi gå Sunderbyn.. gick runt vattnet och sen tillbaka till henne och lämnade hundarna. Efter det så gick vi till Sara och sa hej och tittade på när hon höll på att gadda sig själv ;) Klockan tio promenerade jag hem och sen dess har jag gått ut med Ebba, sett tv, ätit en kvällsmacka och borstat tänderna. Så nu är det dags att sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0