Söndag.

En tidig morgon idag blev det. Kvart över sex hör jag att Emil skriker Mammaaaaa, mammaaaa.. Fast han säger inte mamma längre, det är som att han glömt bort hur man säger det ordet. Istället säger han nånting som låter som awaaa, aaaawaaaa.. Haha! Tog ett jäkla bra tag innan jag fattade vad han menade, men han menade ju mamma ;)

Idag ska vi på kalas hos Rasmus som blev 1 år igår :) Får se vilken tid vi går dit. Beror på när Emil sover. Mest troligt kommer han nog vila på förmiddagen idag eftersom vi klev upp så tidigt. Så antingen går vi dit efter lunchen eller så tar vi det när vi ätit middag. Måste göra efter när Rasmus sover så vi kommer då han är vaken :)

Annars blir det bara lugna puckar. Ska ta mig en promenad ikväll, det känns som att det behövs. Haft uppehåll fredag och lördag nu, det är mina vilodagar. Ska faktiskt gå förbi Anne och låna vågen. Kan ju alltid hoppas att jag gått ner i vikt ;) Dum som jag är så har jag ju inte mätt mig, det är ju det som egentligen har betydelse! :/ Men kanske gör det ikväll och utgår därifrån. Det löööser sig. Måste iallafall ner i vikt, det är då ett som är säkert! Men så mycket godis jag åt igårkväll så har jag säkert gått upp 50 kg, hahah :) Nåväl.. man måste ju få unna sig nån gång :)

Nejni. Barnet sprang iväg och det blev knäpptyst. Ska kolla vad han gör. Säkert nå hyss eller nå riktigt gulligt. Det är alltid antingen eller såhär på morgonen. Är det på dagen så är det alltid nå dumheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0