Söndag.

Godmorgon.

Idag blev det sovmorgon för min del. Patrik klev upp med Emil halv sju, själv så sov jag till nio. Skönt :) Vi har busat på här hemma i full fart. Stekte lite köttbullar till Emil som han har smaskat i sig till lunch med makaroner och ketchup. Det var en höjdare kan jag säga ;) Nu sover han sen en timma tillbaka. Förhoppningsvis sover han till halv två, då blir ja glad.

Idag blir det en lugn hemmadag. Tvätta ska jag göra i eftermiddag/kväll, men det kommer gå fort. Är inte alls mycket tvätt, tur det. Sen så blir det även middag hos mamma och pappa. Gott :) Är grymt sugen på att hitta på nå, men vad? Jag blir alldelens för deprimerad i det här skitvädret :(

Jobbet närmar sig mer och mer nu.. Usch! Jag vill inte, men jag måste. Nåja, förhoppningsvis hittar jag mig nå annat så fort som möjligt. Och snart börjar Emil dagis också, den 31 augusti, känns läskigt. Men han kommer förhoppningsvis att trivas :) Har beställt lite grejer nu så jag kan märka hans kläder så vi får hem allt, det blir nog bra. Beställde även 3 namn nappar så dom vet vilka som är hans :) Nästa grej som behövs göras är att köpa lite kläder åt honom, han har ju nästan inga "mjukiskläder" som är väldigt bra att ha på dagis. Jag menar.. hur mysigt är det att enbart springa omkring i jeans? :P Ska även på stan nån dag och köpa regnkläder och gummistövlar åt plutten. Eller.. Emils farmor ska köpa det åt honom, det blir en försenad födelsedagspresent :) Men det tackar jag för, för allting kostar ju tyvärr. Ja, snart är det ju dax för overall och vinterskor med mera.. Det blir dyrt det här, haha. Men det löser sig! :)

Nej ni. Massa goja som vanligt. Nu ska jag surfa vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0