Sjusovare.

Emil hade slocknat imorse och jag gjorde samma sak. Underbart skönt! :) Emil väckte mig halv elva, fick lite panik av att ha sovit så många timmar. Men men, utvilad var vi bägge två :) Roade oss här hemma till efter lunch. Då knallade jag, Emil och Ebba till mamma där vi myste på ute i solen. Emil var världens sötaste nakenfis hela tiden och sprang in och ut och varvade det med att bada i poolen :) Som vanligt glömde jag min käre kamera. Ska rota igenom bilderna och kolla om jag har någon fin liten badpojke :)

Patrik joinade oss efter ett tag men vi gick ganska så omgående på en promenad för Emil vart supertrött. Han bara gå typ 100 meter, max, så sov han. Jag passade på att sitta i solen här ute medans Emil sov, förhoppningsvis har man fått sig lite färg iallafall :) Vi fikade med grannarna och bara var.

Till middag vart det korv och makaroner i brist på annat. Emil var superarg hela eftermiddagen så vid halv sex tiden gick vi allihopa ut till lekparken. Även Emma, Henrik och Kate joinade oss. Supertrevligt :) Gick sedan till Statoil och köpte en dricka och sen hem. Då var det sovdags för plutten. Själv så har jag diskat, plockat undan och städat toaletten nu ikväll. Nice! Strax baki nio var jag klar så sen dess har jag suttit bänkad vid tvn och sett en kanonbra film! Kommer inte ihåg vad den heter men den handlade iallafall om Johnny Cash. Riktigt jävla sevärd!

Nu är det dags att sova. Som tur är så ska Patrik kliva upp med Emil så förhoppningsvis får jag sova till åtta iallafall ;)


Världens finaste badpojke! (Hittade tyvärr ingen ute bild)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnosen där :)

2009-07-20 @ 00:18:54
URL: http://malindas.blogg.se/
Postat av: Marie

Walk the line. Bra grejer där!

2009-07-20 @ 08:39:06
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0