Mardröms morgon!

05.23 slog Emil upp ögonen. Lyfte över han till våran säng med förhoppningar om att han skulle somna om. Att jag ens försöker då jag vet att det är dödsdömt! Kvart i sex klev vi upp och gjorde välling. Kring halv åtta efter frukosten var han megatrött igen så jag la han i sin säng och sen gick jag också och la mig. Oftast brukar han sova ca två timmar vid den tiden. Gissa hur länge han sov? 45 minuter! Så kvart över åtta var det bara att kliva upp igen :( Mellan halv sex och nio så har jag lyckats somna på soffan, i sängen och på Emils madrass i hans rum, haha! Jag var trött kan jag säga :)

Nåväl.. Nu sover han igen. Förhoppningsvis längre än 45 minuter! Han har iallafall fått sig lunch och en torr blöja så han borde vara tyst och nöjd länge ;) När plutt har vaknat till liv tänkte vi åka förbi hos Malin. Grymt länge sen Emil var där nu. Han har endast varit där en gång och det var i September förra året. Alltså var han bara 4 månader, haha. Så lite större har han hunnit bli ;) Malin skulle bjuda på världens godaste bullar och det tackar jag inte nej till. Säkert inte Emil heller ;D

Nu ska jag få liv i Patrik. Antar att Ebba vill gå ut, för än har hon inte fått gå utanför dörren denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0